2 comentarii la “„Omul…fiinta supremă pentru om” (Karl Marx)

  1. nu putem să spunem că animalele nu gândesc. am stat vara trecută într-un loc unde erau păsări colibri și doar că nu mă luau la ele în casă, așa de prietenoase erau. să nu mai spun cât de înțelepți erau ratonii sau cât de perverși oposumii… pentru mine, tocmai lumea animalelor demonstrează că suntem valoroși – avem acea lume pentru a ne amuza, pentru a ne binedispune… că noi preferăm manelele sau poantele vulgare pentru distracție, e alegerea noastră, dar cum am fost creați și pentru ce – e complet măreț.
    îmi pare rău de cei care nu se pot bucura de faptul că sunt oameni, dar eu gust din plin viața.
    un an bun.

    • Câtă dreptate ai, sau aveţi!! Să fii om pentru unii e un simplu lucru, dar observ că mulţi, aşa ca tine, iubesc viaţa, o respectă, dar mai ales o trăiesc! Asta e cel mai important- să îţi trăieşti viaţa aşa cum trebuie, şi să îi facem şi oe alţii să o respecte…
      Un an bun şi plin de împliniri şi ţie…

Lasă un răspuns

