2 comentarii la “La mulţi ani, Oana Pellea!!

  1. La multi ani fructuosi, draga mea scumpa copila, nu ne-am vazut de cand o ingrijeam pe marea artista Ileana Predescu…s-au scurs roluri peste roluri prin bogatia ta sufleteasca bucurandu-ma de fiecare data si uneori in reluare sa te privesc si sa aud sufletul meu imbracandu-te cu poezia mea stransa modest in doua volume…nerecitate inca…decat de autoare…Mi-e dor sa visez peste zi…
    La multi ani cu prieteni dragi, cunoscuti si necunoscuti care sa te adore…Multe impliniri frumoase. Cu drag, de aici de pe pamant, Angela Popescu

Lasă un răspuns

