5 comentarii la “Bunătăţi de la Editura Univers

  1. Bună! Și eu am o colaborare cu ei, este foarte bună și sunt foarte de treabă. Vreau să-ți spun că am și eu un concurs, dacă nu te superi, însă participanți nu prea mulți. Aș fi foarte încântat dacă, în limita timpului tău disponibil, ai putea să-mi faci puțină reclamă la el, pentru că îs la început și… na, toți am fost la început.
    Îți mulțumesc, spor la treabă: http://falled.blogspot.ro/2014/09/its-time-for-giveaway-and-youre-invited.html

  2. Și eu colaborez cu Editura Univers și sunt la fel de încântată. Am primit trei cărți: Glasul mării, Manuel Vicent, Seara cântărețelor, Lidia Jorge și Dragostea în vremea Copilului din Mahlstadt, Clemens J. Setz.

Lasă un răspuns

