14 comentarii la “Concurs Octopussy

  1. Email: insideovi2005@yahoo.com
    Fb: Ema Georgiana

    Cartea mea preferata este „Oscar si Tanti Roz”, a lui Eric Emmanuel Schmitt. Imi place aceasta carte pentru modul in care ajunge la sufletul cititorului, pentru faptul ca reduce intreaga viata a unui om la 10 zile si te face sa simti ca personajul principal ti-a ajuns atat de mult la suflet, incat i-ai da tu din viata ta, numai sa poata trai in continuare …

  2. Fb: Iulia Bercaru
    Email: iulia_victorita@yahoo.com

    Una dintre cartile mele preferate este Dama cu camelii, de Alexandre Dumas. De ce? Pentru ca te atrage de la primele pagini, pentru ca te face sa intelegi cat de mult rau poate sa faca gelozia unei relatii si vietii in general si pentru ca personajele sunt atat de bine conturate incat te astepti sa le intalnesti cand esti din casa. 🙂

  3. Fb: Typhoon Ciel
    Email: typhoon_du_ciel@yahoo.com
    Mi-a placut f mult cartea „Dumnezeu mi-e bun amic”, a lui Cyril Massarotto, datorita abordarii diferite a problemei eternitatii si a lui Dumnezeu, dar si pentru ca priveste altfel rolul nostru pe Pamant, ca fiind ceva util celorlalti, nu noua. Pot spune ca nu am citit pana acum o carte cu o abordare asemanatoare macar a problemei religiei. Ti-o recomand. 🙂

  4. Email:andreea.alexandra2112@yahoo.com
    FB:Andreea Dobre
    Eu nu am chiar o carte preferata,este de fapt o serie „Instrumente mortale” de Cassandra Clare pentru ca are de toate,personaje supranaturale si actiune,intamplari surprinzatoare si iubire,bine si rau,vanatori de umbre si demoni.

  5. Email: horatiu_concurs@yahoo.com
    Like FB: Horatiu Gabriel De
    Am multe carti care-mi sunt „preferate”, dar voi incerca sa aleg una dintre cele mai recente, pentru care am o slabiciune speciala si voi nominaliza „Hotul de carti” scris de Markus Zusak. Aceasta carte a reusit prin povestea dramatica a lui Liesel, sa ma impresioneze si sa simt aparte.
    Share FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1427221807581732&id=100008817796862
    Share Twitter: https://twitter.com/DeHoratiu/status/585436779941101568

  6. Una dintre cartile mele preferate este „Orasul oaselor”,prima carte din seria „Instrumente mortale” de Cassandra Clare.Mi-a placut aceasta carte deoarece vanatorii de umbre m-au fascinat complet,iar actiunea este una complexa si autoarea reuseste sa te tina in suspans pana la sfarsitul cartii.Blogul acesta il urmaresc prin intermediul contului meu de word press-Georgiana si recent am dat si like paginii de facebook.

  7. Email: iobanicu@yahoo.ro
    FB: Nicu Ioba
    Sunt un fan al scriitorului George R.R. Martin si mai ales al seriei „Cantec de gheata si foc” si pentru mine aceasta serie este preferata mea din ultimii ani. Maiestri cu care sunt definite personajele si evolutia lor in timp, cat si complexitatea si descrierile facute cu lux de amanunte pe parcursul actiunii, stau la baza alegerii mele.

Lasă un răspuns

